بانک و بیمه
هشدار بانک ملت درباره کلاهبرداری با تبلیغات وام در فضای مجازی
روابط عمومی بانک ملت در خصوص تبلیغات تسهیلات و وام بانکی با استفاده از نام و نشان این بانک هشدار داد.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، تبلیغاتی که در فضای مجازی در خصوص اخذ تسهیلات از بانک ملت با استفاده از لوگو و نشان این بانک منتشر میشود، با هدف کلاهبرداری و سوء استفاده از کاربران است.بر این اساس، طرحهای تسهیلاتی این بانک از طریق رسانههای رسمی، سایت اینترنتی، کانال رسمی بانک ملت در مگابانک (دارای تیک آبی) و سامانه پیامکی با نام این بانک صورت میگیرد.همچنین شعب این بانک در سراسر کشور و مرکز ارتباط بانک ملت (1556: تهران – 02182488: شهرستانها) آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی هستند.
انتصابات در بانک ایران زمین
با هدف ورود نیروهای جوان به بخش های مدیریتی و اجرایی، انتصاباتی در چند حوزه مدیریتی بانک ایران زمین، انجام شد. به گزارش روابط عمومی؛ طی احکامی از سوی مدیریت ارشد بانک ایران زمین، محمد مهدی آزادی به عنوان معاون مالی، مجید امیدی نژاد به سمت مدیر امور بازرسی، وحید علیزاده به عنوان مدیر امور شعب، سعید مقدم به سمت رئیس اداره تطبیق با قوانین و مقررات و صابر رهبری به عنوان رئیس اداره حفاظت پرسنلی بانک ایران زمین منصوب شدند.گفتنی است ایجاد انگیزه و افزایش مسئولیت پذیری در بین همکاران و سرمایه انسانی جوان در این بانک و ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان از اهداف این انتصابات بوده است.
جهت بهرهمندی اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار بانک پاسارگاد
فراهم شدن امکان استفاده از خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز
به اطلاع کلیه مشتریان گرامی میرساند، به منظور ایجاد مطلوبیت و افزایش سطح رضایتمندی اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار، از این پس امکان استفاده از خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز به هر یک از ایشان توسط شرکت سپهر پرواز آسمان رسا به شرح زیر فراهم گردیده است:
امکان استفاده از خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز در فاز اول صرفاً جهت پروازهای خارجی برای اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار بانک پاسارگاد به عنوان مسافر، بدرقه کننده و استقبال کننده خواهد بود.
خدمات قابل ارائه در جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه شهید دستغیب شیراز:
•انجام کلیه امور تشریفات (سپردن و استرداد بار و توشه توسط متصدیان تشریفات)
•انجام تشریفات گذرنامهای و گمرکی
•انجام کلیه تشریفات ترافیکی اعم از تعیین و ثبت (رزرو) صندلی و دریافت کارت سوار شدن به هواپیما و تحویل جامهدان مسافر
•انجام امور بانکی مربوط به عوارض خروج
•پذیرایی غذا و نوشیدنی به صورت رایگان در جایگاه
•استفاده از خدمات اینترنت رایگان در محل جایگاه
•همراهی مسافر از محل جایگاه تا پلکان هواپیما و بالعکس با برخورداری از تشریفات و خروجی (گیت) اختصاصی
توجه به این نکته ضروری است که ارائه خدمات فوق از سه ساعت پیش از زمان پرواز (در موارد خروج از کشور) و تا سه ساعت پس از ورود پرواز (در موارد ورود به کشور) ادامه خواهد داشت.
با افزوده شدن این خدمات، اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار علاوه بر استفاده از خدمات جایگاههای تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) و فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد، میتوانند از خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز نیز استفاده نمایند.