غرب گُزیده - غرب گَزیده
علی خورسندجلالی (فعال فرهنگی)
۱- صفحه اول

۲- سیاست

۳- اقتصاد

۴- جامعه
۵- ویژه شهرستان
۶- فرهنگ و هنر
۷- ورزش
۸- صفحه آخر

2465
جهت اشتراک در روزنامه همدلی ایمیل خود را ثبت فرمائید


بانک و بیمه

اولین شعبه هیبرید بانک ایران زمین افتتاح شد
 مراسم افتتاح اولین شعبه هیبرید بانک ایران زمین با حضور جمعی از مسئولین عالی رتبه بانک و مدیران ارشد در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد. به گزارش روابط عمومی؛ در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عالی بانک ایران زمین مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان بانک را اولویت و هدف اصلی بانکداری هیبرید بیان کرد و گفت: بانکداری هیبرید به عنوان نسل جدید بانکداری در نظام بانکی کشور، پنجره تازه ای را در حوزه ارائه خدمات ویژه و خاص به روی مشتریان گشوده است.
پورسعید در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در شعبه هیبرید افزود: در بانکداری هیبرید مشتریان می توانند کلیه خدماتی را که به صورت حضوری از بانک دریافت می کردند به صورت غیرحضوری از طریق تلفن همراه یا تبلت خود دریافت نمایند.وی خاطر نشان کرد: شعبه هیبرید تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربه‌ای به یادماندنی است.در این مراسم اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین انتقال سرویس و خدمات بانکداری سنتی به بانکداری هیبرید را از اقدامات اصلی این معاونت بیان کرد و گفت: کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات با بررسی و مطالعه نیازهای مشتریان در شعب، سرویس هایی را که بیشترین میزان درخواست را از سوی مشتریان داشت، جداسازی کرده و متناسب با آن با حفظ روابط و قوانین رگولاتوری برای شعبه هیبرید تولید کردند.باباپور با اشاره به ساختارهای ایجاد شده برای راه اندازی شعبه هیبرید، افزود: با همکاری مدیر امور سازمان و برنامه ریزی ساختارهای لازم برای راه اندازی شعبه هیبرید ایجاد شد و پس از تصویب مدیریت عالی بانک و هماهنگی با مدیر امور شعب بانک اولین شعبه هیبرید با رویکرد ارائه خدمات غیرحضوری افتتاح شد.
معاون فناوری اطلاعات یکی از ویژگی های شعب هیبرید را ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان بیان کرد و گفت: شعب هیبرید به صورت 24 ساعته درخواست های مشتریان را دریافت کرده و در اولین سیکل کاری آن را انجام خواهد داد.باباپور افتتاح حساب و انتقال وجه ساتنا و پایا غیرحضوری را از اولین خدمات ارائه شده در شعبه هیبرید خواند و افزود: مشتریان می توانند به آسانی با نصب پلتفرم همراه پلاس فراز به صورت غیرحضوری اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده و پس از انجام استعلام های لازم و احراز هویت، در شعبه هیبرید افتتاح حساب کنند. همچنین می توانند از طریق این پلتفرم جهت انتقال وجه بالاتر از 2 میلیارد ریال اقدام کنند.

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد؛
تسهیلات مسکن استان یزد صرفا توسط بانک مسکن پرداخت شده است
محمد غفوریان مدیر بانک مسکن استان یزد در نشست خبری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سهم بخش مسکن از تسهیلات پرداخت شده در استان یزد را ۷۰ درصد عنوان کرد که صرفا توسط بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.  به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ در این نشست که به میزبانی بانک مسکن استان یزد و به منظور ارایه گزارش عملکرد دولت سیزدهم برگزار شد؛ غفوریان به بیان عملکرد بانک مسکن در بخش نهضت ملی مسکن پرداخت.وی گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قرارداد ساخت هفت هزار و 900 واحد مسکونی در استان یزد به ارزش 35 میلیارد ریال منعقد شده است که از این میزان مبلغ 24 هزار میلیارد ریال به عنوان سهم الشرکه برای ساخت این واحدها پرداخت شده است.مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با اشاره به اهمیت موضوع تامین مسکن مردم؛ بر تسریع در تکمیل واحدهای نهضت ملی و رفع نیاز مسکن اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

اقدامات معاونت حقوقی در بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک اثربخش بوده است
سرپرست بانک دی در نشستی که با هدف بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی معاونت حقوقی و وصول مطالبات برگزار شد، کاهش مطالبات غیرجاری بانک دی در نظام بانکی را مطلوب ارزیابی کرد.
 به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست که با حضور معاون، رؤسا و معاونان ادارات معاونت حقوقی و وصول مطالبات و جمعی از مدیران برگزار شد، علیرضا قیطاسی ضمن قدردانی از عملکرد همکاران این معاونت گفت: طی ۲ سال اخیر با اقدامات اساسی و اصلاحات ساختاری انجام شده در حوزه حقوقی و تمرکز بر وصول مطالبات، شاهد کاهش ۵۲.۴ درصدی مطالبات غیرجاری و کاهش ۵۰ درصدی نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات اعطا شده (NPL) بودیم که یک دستاورد بزرگ برای بانک دی است.وی افزود: با تقویت هدفمند حوزه‌های بازرسی، امور شعب، حراست و آموزش و حمایت آن‌ها از حوزه حقوقی، علاوه بر ایجاد یک وحدت رویه و ادبیات مشترک، زمینه مطلوبی برای تسریع اثربخشی امور حقوقی و وصول مطالبات ایجاد شده است.وی ادامه داد: مجموعه اقدامات و دستاوردهای ایجاد شده در وصول مطالبات، با هدف افزایش نقدینگی بانک و افزایش توان تسهیلات‌دهی انجام شده که نتایج آن در بهبود شاخص‌های عملیاتی مشهود است.سرپرست بانک دی ضمن تأکید بر لزوم تلاش شبانه‌روزی در وصول مطالبات و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی بانک گفت: حدود ۸۵ درصد آرای صادره در محاکم به نفع بانک دی بوده  که این نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات در حوزه حقوقی و وصول مطالبات است.در ابتدای این نشست معاون، رؤسا و معاونان ادارات «معاونت حقوقی و وصول مطالبات» به ارائه گزارش عملکردی در حوزه‌های دعاوی، اجرائیات و فروش املاک مازاد پرداختند.