غرب گُزیده - غرب گَزیده
علی خورسندجلالی (فعال فرهنگی)
۱- صفحه اول

۲- سیاست

۳- اقتصاد

۴- جامعه
۵- ویژه شهرستان
۶- فرهنگ و هنر
۷- ورزش
۸- صفحه آخر

2465
جهت اشتراک در روزنامه همدلی ایمیل خود را ثبت فرمائید


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

رتبه اول رضایتمندی و پاسخگویی به شهروندان در سامانه 137

اصفهان – لیلا قاسمی: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: بر اساس آمار موجود، حدود 83 درصد شهروندان از رسیدگی سازمان مدیریت پسماند به شکایات و مطالباتی که با سامانه تلفنی 137 در میان گذاشته اند، اظهار رضایت کرده اند.غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: در 6 ماه ابتدای سال 1401 بالغ بر یک هزار و 246 گزارش از شکایت و پیشنهادات شهروندان شهر اصفهان در خصوص مسائل مربوط به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان توسط سامانه تلفنی 137دریافت و به این سازمان منتقل شده که همه این موارد پس از بررسی پاسخ داده شده است.ساکتی افزود: بر اساس گزارشی که از کلیه تماس‌های سامانه 137 استخراج شده است، سازمان مدیریت پسماند نسبت به سایر بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان بیشترین تعداد پیام ارسال شده و بیشترین میزان پاسخگویی به آنها را داشته است.او خاطرنشان کرد: در میان این موارد دو موضوع شامل مراجعه خودروهای سازمان مدیریت پسماند برای دریافت بازیافت از شهروندان و هدایایی که ایستگاه‌های بازیافت در سطح شهر در ازای دریافت پسماند خشک به شهروندان اعطا می‌کنند، در صدر مطالبات آنها قرار دارد.مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تأکید کرد: جهت پاسخگویی مناسب و دقیق به درخواست‌های شهروندان عزیز، ناظرین اجرایی سازمان به صورت دقیق نسبت به رفع موضوع شکایات و پیشنهاداتی که از سوی سامانه 137 به سازمان ارسال شده، رسیدگی و پاسخ لازم را ارائه می‌کنند.