غرب گُزیده - غرب گَزیده
علی خورسندجلالی (فعال فرهنگی)
۱- صفحه اول

۲- سیاست

۳- اقتصاد

۴- جامعه
۵- ویژه شهرستان
۶- فرهنگ و هنر
۷- ورزش
۸- صفحه آخر

2465
جهت اشتراک در روزنامه همدلی ایمیل خود را ثبت فرمائید


رسانه‌ها به مجاری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه تبدیل شوند

 مدیر روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد: رسانه های ما می توانند از ظرفیتهای غنی خود در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه استفاده کنند.به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک گفت: بسیاری از اقتصاددانان در کشورما تاکید دارند که ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبدیل آن به یک الگوی فراگیر در مناسبات بانکی و غیر بانکی، منجر به تقویت اقتصاد کشور و گردش سالم و مستمر منابع ملی واعتباری در آن خواهد شد.او ادامه داد: کمتر کسی است که از آثارو تبعات فرهنگی و اقتصادی موثر ترویج فرهنگ قرض الحسنه را انکار کند. با این حال، ترویج این فرهنگ اسلامی و غنی درکشور، نیازمند استفاده از بهترین مجاری و ابزارهاست.قاسمیان افزود: نقش رسانه ها در انتقال و ترویچ فرهنگ قرض الحسنه در جامعه غیر قابل انکار است. رسانه ها در این خصوص مسئولیت بزرگی دارند. آنها می توانند هم ضرورت ترویج فرهنگ قرض الحسنه و هم آثار وتبعات در حوزه معیشتی، اقتصادی و اجتماعی را با ادبیات خاص و ناظر بر نوع مخاطبان خود، برای آنها تشریح کنند.او تاکید کرد: محصول مسئولیت پذیری واقدامات جمعی رسانه ها در ترویج فرهنگ قرض الحسنه، ارتقای سطح معیشت عمومی خواهد بود.