مدیر استانی بانک ایران زمین مطرح کرد:
تجربه متفاوتی با معرفی سرویس های بانکداری مدرن برای مشتری ایجاد شود
بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساخت های لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد. به گزارش روابط عمومی؛ بر همین اساس محمود حسن شاهی مدیر شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد در جمع روسای شعب این استان ها بر معرفی سرویس های بانکداری مدرن به مشتریان تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویس های بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوه بر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوت برای مشتریان ایجاد کنند. در ادامه حسن شاهی افزود: بانک ایران زمین با شخصیسازی خدمات برای مشتریان، گامی موثر در ارائه سرویس های بانکی برداشته است و مشتریان میتوانند با توجه به نیاز خود، خدمات مورد نظر خود را از بانک دریافت نمایند.