برای رفاه حال مشتریان
سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات راه اندازی شده است
گرگان- رحمت ا... میرزاعلی: مدیر مخابرات منطقه گلستان ، سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات را برای رفاه حال مشتریان دانست . به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با تاکید بر استفاده از سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری توسط مشتریان ، آنرا راهی برای دریافت آسان و سریع خدمات دانست و رفاه حال مشتریان را هدف از راه اندازی این سامانه ها عنوان کرد .
وی فعالیت سامانه 2000 را به جهت پرداخت غیرحضوری قبوض خواند و پرداخت شماره گیری آسان با تلفن ثابت و تلفن همراه ، پرداخت آسان بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت ، ارسال کد پیگیری به تلفن همراه ثبت شده در سامانه مخابرات و وصل آنی تلفن بدون مراجعه به مخابرات را از مزایای استفاده از این سامانه دانست.
مدیر مخابرات منطقه گلستان همچنین استفاده ازکد دستوری #2020* را از روشهایی دانست که مشتریان می توانند به آسانی و با استفاده از تلفن همراه از خدمات متنوع مخابراتی همچون پرداخت آنی قبض دوره و به روز، دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت ، ثبت و حذف تلفن همراه برای ارسال قبض ، خرید ترافیک واستعلام مانده ترافیک اینترتت بهره مند شوند. دکتر غلامعلی شهمرادی در پایان ، تماس با شماره 20117 را نیز بعنوان شماره اعلام خرابی تلفن ثابت معرفی و از مردم خواست با تماس با شماره 20117 مخابرات را از خرابی تلفن خود آگاه تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی و برقراری مجدد ارتباط اقدام شود.