غرب گُزیده - غرب گَزیده
علی خورسندجلالی (فعال فرهنگی)
۱- صفحه اول

۲- سیاست

۳- اقتصاد

۴- جامعه
۵- ویژه شهرستان
۶- فرهنگ و هنر
۷- ورزش
۸- صفحه آخر

2465
جهت اشتراک در روزنامه همدلی ایمیل خود را ثبت فرمائید


برای رفاه حال مشتریان

سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات راه اندازی شده است

گرگان- رحمت ا... میرزاعلی: مدیر مخابرات منطقه گلستان ، سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات را برای رفاه حال مشتریان دانست . به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با تاکید بر استفاده از  سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری توسط مشتریان ، آنرا راهی برای دریافت آسان و سریع خدمات دانست و رفاه حال مشتریان را هدف از راه اندازی این سامانه ها عنوان کرد . 
وی فعالیت سامانه 2000 را به جهت پرداخت غیرحضوری قبوض خواند و پرداخت شماره گیری آسان با تلفن ثابت و تلفن همراه  ، پرداخت آسان بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت  ، ارسال کد پیگیری به تلفن همراه ثبت شده در سامانه مخابرات  و وصل آنی تلفن بدون مراجعه به مخابرات را از مزایای استفاده از این سامانه دانست. 
مدیر مخابرات منطقه گلستان همچنین استفاده ازکد دستوری #2020*   را از روشهایی دانست که مشتریان می توانند به آسانی و با استفاده از تلفن همراه از خدمات متنوع مخابراتی همچون پرداخت آنی قبض دوره و به روز، دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت ، ثبت و حذف تلفن همراه برای ارسال قبض ، خرید ترافیک واستعلام مانده ترافیک اینترتت بهره مند شوند. دکتر غلامعلی شهمرادی در پایان ، تماس با شماره 20117 را نیز بعنوان شماره اعلام خرابی تلفن ثابت معرفی و از مردم  خواست با تماس با شماره 20117 مخابرات را از خرابی تلفن خود آگاه تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی و برقراری مجدد ارتباط اقدام شود.