غرب گُزیده - غرب گَزیده
علی خورسندجلالی (فعال فرهنگی)
۱- صفحه اول

۲- سیاست

۳- اقتصاد

۴- جامعه
۵- ویژه شهرستان
۶- فرهنگ و هنر
۷- ورزش
۸- صفحه آخر

2465
جهت اشتراک در روزنامه همدلی ایمیل خود را ثبت فرمائید


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد

اصفهان – خبرنگار همدلی:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بر تکریم ارباب رجوع در چهارچوب قانون و مقررات تاکید کرد و گفت: رسیدگی به در خواست‌ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد. به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، درجلسه بازدید و رسیدگی بازرس استانداری اصفهان از نحوی ملاقات تلفنی و پاسخگویی مدیرعامل این شرکت به مشترکین، بر تعامل گسترده با مردم و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن تاکید شد‌. سید مصطفی علوی، با تاکید بر ‌این‌که یکی از اهداف اصلی هر سازمان، جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب است، افزود: سال گذشته بالغ بر 10 جلسه پاسخگویی تلفنی مدیرعامل و مشترکین (ساتم) و حدود 150 تماس تلفنی (فقط از این کانال ) ثبت شد که 35 درصد این تماس‌ها حاوی شکایت و 65 درصد نیز مربوط به درخواست‌ها ی مشترکین بوده است‌. مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در ادامه با بیان ‌این‌که بیشترین شکایات وارده مربوط به گازبها و عوامل تشکیل دهنده صورتحساب گاز بوده گفت: گازبها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله عوارض گازرسانی، مالیات بر ارزش افزوده و‌... از جمله مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشترکین دریافت می‌شود و تلاش می‌شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه آن از طرق مختلف صورت پذیرد‌. مهندس علوی، گفت: درخواست‌ها و شکایات متقاضیان و مشترکین عزیز موجب نمایان شدن فرصت‌های قابل بهبود شرکت می‌شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می‌سازد‌. مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید برافزایش اعتماد مردم به شرکت گاز افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران متعهد و یاری خداوند، در حال حاضر به مردم 111 شهر و 1060 روستا و 9هزار و 670 واحد خدمات گازرسانی ارائه می‌شود‌. مهندس علوی، همچنین با اشاره به ضرورت پاسخگویی شایسته و آسان به مردم و مشترکین گفت: این شرکت برای دریافت پیام‌های مردم و مشترکین عزیز راه‌های متعددی از قبیل تلفن گویای 36286363، وب سایت، اپلیکیشن سخا، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان، ایمیل و‌... را معرفی کرده است‌.
وی، ضمن تقدیر از برخورد مناسب پرسنل شرکت گاز استان اصفهان با مراجعین خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی از نقاط قوت این شرکت محسوب می‌شود و استمرار این امر موجب افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی می‌شود‌.
مهندس علوی، در پایان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بموقع به مشترکین و ارتقای سطح رضایتمندی ایشان، از مردم و مشترکین درخواست کرد تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده، شرکت گاز استان را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر یاری کنند‌.