خود کرده را تدبیر است!!
دکتر صلاح‌الدین هرسنی (کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی)
۱- صفحه اول

۲- سیاست

۳- اقتصاد

۴- جامعه
۵- ویژه شهرستان
۶- فرهنگ و هنر
۷- ورزش
۸- صفحه آخر

2454
جهت اشتراک در روزنامه همدلی ایمیل خود را ثبت فرمائید


تمام مسابقات ورزشی سراسر کشور تا پایان هفته لغو شد

ورزش در سوگ رئیس جمهور

همدلی| گروه ورزش: همین دو هفته پیش بود ورزشکاران و مدال آوران برای سومین بار پاداش‌‌‌‌های افتخار آفرینی خود در عرصه‌‌‌‌های بین المللی را از آیت الله “ابراهیم رئیسی” رئیس دولت سیزدهم دریافت کردند و اینک ورزش به مناسبت پرواز ابدی رئیس جمهور همچون دیگر بخش‌‌‌‌های جامعه به سوک نشسته و جامه سیاه بر تن دارد.
وزارت ورزش و جوانان در دولت “ابراهیم رئیسی” هرچند همچون دولت‌‌‌‌های گذشته از پس پروژه‌‌‌‌های نیمه تمام ورزشی برنیامد با این همه به خواسته همیشگی ورزشکاران در دریافت پاداش‌‌‌‌های مدال آوری نه یک بار که سه بار جامه عمل پوشاند. کسی که با انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان جانشین حمید سجادی حواشی را به حداقل رساند و واگذاری سرخابی‌ها را پس از سه دهه محقق کرد. هرچند ناظران ورزش در انتظار بازی‌‌‌‌های المپیک بودند تا عیار  ورزشی دولت سیزدهم در حوزه ورزش قهرمانی را محک بزنند، اما با حادثه جتانکاهی که برای رئیس جمهور پیش آمد همه چیز تحت تاثیر قرار گرفت و همزمان با اعلام پنج روز عزای عمومی در کل کشور تمام مسابقات ورزشی نیز لغو شد. مسابقاتی که در صدر آن می‌توان لیگ برتر فوتبال را مثال شد که در هفته‌‌‌‌های پایانی و حساس خود به سر می‌برد و باید دید پس از این چند روز هفه در برگزاری مسابقات، چه فعل و انفعالی در لیگ برتر رخ خواهد داد.
هاشمی:خللی در خدمت‌گزاری ایجاد نخواهد شد
وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی تاکید کرد این مسیر دشوار با حمایت مردم سپری شده و هیچ خللی نباید در امور رخ دهد تا راه این خدمت‌گذار ادامه پیدا کند. چراکه بحث مهم آیت‌الله رئیسی خدمت‌گذاری بااخلاص به مردم بود.
کیومرث هاشمی اظهار داشت: به سهم خودم این ضایعه سنگین را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم. این ضایعه ناراحت کننده‌ است اما آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که سایه مقام معظم رهبری و تدبیرهای ایشان بر سر جامعه ما باشد.
هاشمی افزود: وظیفه خود می‌دانیم تا تلاش کنیم مثل گذشته با قدرت و استحکام بیشتری روند کاری خود را در مجموعه ورزش و جوانان طی کنیم تا راه این خدمت‌گذار ادامه پیدا کند.
هاشمی گفت: از همه همکاران خودم در مجموعه ورزش و جوانان خواهش می‌کنم با صلابت کار خودشان را ادامه دهند. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امور دنبال خواهد شد و خللی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.
لغو تمام مسابقات ورزشی
سیدمحمد شروین اسبقیان معاون وزارت ورزش و جوانان با تسلیت و ابراز تاثر جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی دولت مردمی و خادمان این نظام مقدس، اعلام کرد که بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان، مسابقات ورزشی این هفته لغو شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تصریح کرد: با دستور وزیر ورزش و جوانان، کلیه مسابقات این هفته لغو شده است.برنامه جدید مسابقات از سوی ادارات کل استانی و فدراسیون‌ها اعلام خواهد شد.