بانک و بیمه
بانک صادرات ایران با رشد
31 درصدی منابع اول شد
اعتماد مردم و مشتریان به خدمات و رویکردهای نوین بانک صادرات ایران در سال گذشته موجب کسب رتبه اول این بانک در رشد میزان جذب منابع و سپردههای مردمی شد. به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، راهبردهای نوین در ارائه خدمات بانکی و مالی و اتخاذ شیوههای متمایز در هدایت بهینه منابع در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال 1402 این بانک، موجب جلب اعتماد بیش از پیش مردم و مشتریان برای سپردهگذاران شد به نحوی که موجب کسب رتبه اول در زمینه نرخ رشد سپردهها در شعب گسترده این بانک شد.
سپردههای مشتریان بانک صادرات ایران در پایان اسفندماه سال گذشته به 707 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان اسفندماه سال 1401، بیش از 31 درصد رشد ثبت کرد. رشد 31 درصدی مانده سپردهها در پایان سال مالی 1402 که 7 درصد بیشتر از نرخ رشد نقدینگی و 5 درصد بیشتر از رشد متوسط سپردههای بانکی کشور است، کسب رکوردی کم نظیر به حساب میآید که نشان از استقبال مردم و مشتریان خرد و کلان بانک صادرات ایران به تلاشهای صورتگرفته مدیران و کارکنان بانک و امنیت و سلامت بانکداری در یکی از با سابقهترین و قابلاعتمادترین بانکهای کشور دارد.
بانک صادرات ایران در سال 1402 توانسته رقمی معادل 166 هزار میلیارد تومان جذب را ثبت کند و مانده منابع آن با 31 درصد رشد به 707 هزار میلیارد تومان برسد این در حالی است که سپرده¬های نظام بانکی در سال 1402 بر اساس آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی با 26 درصد رشد نسبت به اسفند سال 1401 به 9 هزار و 163 هزار میلیارد تومان رسیده است. این روند موجب شد تا سهم از بازار بانک افزایش یافته و از 8.6 درصد در سال 1401 به 9 درصد در سال 1402 برسد.
رویکردها و راهبردهای بانک صادرات ایران در ارائه خدمات جامع و کامل به مشتریان و تعامل و همکاری تنگاتنگ با بنگاهها و واحدهای تولیدی، موجب جلب اعتماد مشتریان برای استفاده از خدمات جامع و متمرکز بانک شده است. این روند ضمن ممانعت از خروج منابع ریالی و نقدینگی به سمت بازارهای غیرمتشکل پولی، منابع و سپردههای مردمی را در مسیر تولید و اشتغال بیشتر قرار داده است.
مدیرعامل در بازدید از ساختمان پاسداران؛
باید به روش های نوین در ارائه خدمات روی بیاوریم
مدیرعامل بیمه ایران به همراه عضو هیات مدیره و تعدادی از معاونین و روسای اداره کل از ساختمان پاسداران بازدید و با همکاران به گفتگو پرداخت.
محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از اداره کل آموزش و شعبه پاسداران با اشاره به لزوم شناسایی رفتار بیمه گزاران بر ارائه خدمات بهینه با استفاده از روش های نوین تاکید کرد.
وی ضمن اشاره به لزوم استفاده از تحلیل داده ها خاطرنشان کرد: بر روی تحلیل داده ها تاکید ویژه دارم چون با اینکار میتوانیم الگوی رفتاری بیمه گزاران را شناسایی کرده و تجربه خوشایند در ارائه خدمات برای آنها ایجاد کنیم.کشاورز با اشاره به نقطه نظرات مطرح شده توسط همکاران افزود: باید به افزایش کارایی توجه جدی داشته باشیم و خود من روی بازسازی فرآیندها با توجه به شرایط رقابتی بازار و سختی جذب مشتری نگاه ویژه دارم و اساسا چاره ای جز رفتار مشتری محور در شرکت نداریم.باید بتوانیم یک مزیت رقابتی برای شرکت بیمه ایران ایجاد کنیم به طوری که بیمه ایران در صنعت و نزد ذینفعان با این مزیت رقابتی شناخته شود
رییس هیات مدیره بیمه ایران از حضور در میان همکاران شعب اظهار خوشنودی کرد و گفت: در دیدار با همکاران ایده میگیرم و همین ایده ها میتواند در کمیته های بهبود عملکرد به راه حل برای مسائل شرکت تبدیل شود.