بانک و بیمه
افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده
بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و همسو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابکسازی بانک، تأمین زیرساختهای لازم، کیفیسازی خدمات، تسهیل و سرعتبخشی در فرآیند خدماترسانی، تنوعسازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند
.در حال حاضر بانک آینده بیش از ۶ میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سالجاری به بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد ۱۱ درصدی دارد.همچنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبانماه بیش از ۲۲ هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از ۲۴ هزار و۸۰۰ مشتری افزایش یافته است که نشاندهنده رشد ۱۳ درصدی است.گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتریمداری و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایتمندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.
بسته ویژه بانک پارسیان با ویژگیهای جذاب برای کارکنان سازمانها
بانک پارسیان در راستای کمک به سازمانها و به منظور بهبود وضعیت معیشت و توان خرید کارکنان آنان، اقدام به ارائه طرحی با عنوان “بسته ویژه کارکنان سازمانها ” کرده است. این بسته ویژگیها و امکانات متعددی را مانند؛ افتتاح حساب کارکنان، واریز حقوق کارکنان، اعطای تسهیلات به همراه سایر مزایای قابل ارائه از طریق شرکت های زیرمجموعه بانک پارسیان برای کارکنان سازمانها دارا میباشد.بانک پارسیان در راستای کمک به سازمانها و به منظور بهبود وضعیت معیشت و توان خرید کارکنان آنان، اقدام به ارائه طرحی با عنوان “بسته ویژه کارکنان سازمانها ” کرده است.
این بسته ویژگیها و امکانات متعددی را مانند؛ افتتاح حساب کارکنان، واریز حقوق کارکنان، اعطای تسهیلات به همراه سایر مزایای قابل ارائه از طریق شرکت های زیرمجموعه بانک پارسیان برای کارکنان سازمانها دارا میباشد.با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تمایل سازمانها به تقویت توان خرید کارکنان خویش، بسته مذکور ابزاری بسیار اثربخش برای تعامل بهتر با سازمانها و بهرهمندی آنان از خدمات بانک پارسیان خواهد بود.
خدمات و تسهیلات به کارکنان سازمانها دربسته ویژه پارسیان
بسته ویژه کارکنان سازمانها بهگونهای طراحیشده است که تمامی شرکتها با ماهیت دولتی، عمومی و خصوصی میتوانند از این بسته استفاده کنند.برای افتتاح حساب کارکنان، میتوانید از طریق اپلیکیشن پارسیان من یا تکمیل فایل افتتاح حساب گروهی و ارسال آن به بانک استفاده کنید.
حقوق کارکنان نیز میتواند بهصورت حضوری از طریق تکمیل فرم درخواست و فایل واریز حقوق کارکنان توسط سازمان و ارسال به شعبه، یا غیرحضوری از طریق اینترنت بانک پارسیان و سامانه پارس واریز شود.به کارکنان نیز تسهیلاتی مانند اعطای تسهیلات در قبال اخذ کامزد تا ۴ برابر حقوق کارکنان و حداکثر معادل سقف اعتبار کارت اعتباری بعد از سومین واریز حقوق کارکنان در بانک، اعطای تسهیلات پایشی حداکثر تا ۴ برابر معدل ایجادشده در حساب شخصی کارکنان با بهترین شرایط و اعطای کارت اعتباری چندبخشی با محل مصرف مشخص بدون کارمزد و پایش ارائه میشود.
در روش اعطای تسهیلات از طریق کارت اعتباری چندبخشی با محل مصرف مشخص؛ امکان خرید از فروشگاههای طرف قرارداد با بانک، مذاکره و عقد قرارداد با فروشگاههای پیشنهادی سازمان و اعطای کارت اعتباری با نرخ ترجیحی به کارکنان وجود دارد.