بانک و بیمه
با ظرفیت تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی در سال:
فاز دوم فولاد بافت به تست گرم رسید
مشعل ریفورمر فاز دوم شرکت احیا استیل فولاد بافت با ظرفیت تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی در سال روشن و این فاز وارد تست گرم شد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، واحد احیا مستقیم شماره 2 شرکت احیا استیل فولاد بافت که عملیات اجرایی آن از 21 بهمن ماه 1399 آغاز شده بود، با تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر مدیرعامل و کارکنان زحمت کش مجموعه به مرحله تست گرم رسید.با راهاندازی فاز دوم مجتمع فولاد بافت که عملیات اجرایی آن به وسیله قرارگاه خاتمالانبیا انجام شده، ظرفیت تولید این مجتمع که پیش از 800 هزار تن بود، به 1 میلیون و 600هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهد رسید. فاز دوم فولاد بافت با وجود مشکلاتی همچون تغییر قوانین، همهگیری ویروس کرونا، قطعی مکرر برق و گاز کارگاه ساخت و... ظرف مدت 32 ماه به پایان رسید و از امروز این فاز وارد راهاندازی گرم خواهد شد.با بهرهبرداری از فاز دوم مجتمع فولاد بافت، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیش از 600 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در منطقه کمبرخوردار بافت به وجود خواهد آمد و نقش بهسزایی در توسعه اقتصادی متوازن این منطقه خواهد داشت.بر اساس این گزارش، فاز اول شرکت احیا استیل فولاد بافت، در سال 1398 با مشارکت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سهامدار 60 درصدی که از مجموعه های گروه مالی گردشگری است با هدف خودکفایی صنعتی و تولید محصولات استراتژیک مانند آهن اسفنجی به بهرهبرداری رسیده است.راه اندازی فاز دوم توسعه احیا استیل فولاد بافت در راستای رهنمودهای مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری یکی از چندین پروژه ایست که در سال ۱۴۰۲ پیرو وعده شکوفایی پروژه های این گروه در سال جاری به انجام رسیده است.
رییس گروه مالی گردشگری نشان ویژه «مسئولیت اجتماعی و امور خیریه» را دریافت کرد
گروه مالی گردشگری تندیس و لوح تقدیر جایزه روابط عمومی برتر، نشان ویژه «مسئولیت اجتماعی و امور خیریه» و لوح تقدیر مدیر روابط عمومی برتر بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران و نوزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی را دریافت کرد.به گزارش روابط عمومی جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، نوزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و مراسم پایانی بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، با پیام ویدیویی آنهگرت آبارزوا رئیس انجمن بینالمللی روابطعمومی (IPRA)، با حضور فعالان ارتباطات و روابطعمومی ایرانی و بینالمللی، در سالن اصلی مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، نشان ویژه «مسئولیت اجتماعی و امور خیریه» را به دلیل توجه، تاکید، برنامهریری و استمرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی و امور خیریه دریافت کرد.همچنین گروه مالی گردشگری در این مراسم موفق شد تندیس و لوح سپاس روابط عمومی برتر را به دلیل استانداردهای حرفهای (علمی - صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها در موضوع «اطلاعرسانی» به دست آورد.بر اساس این گزارش، لوح سپاس مدیر روابط عمومی برتر نیز به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته با ذینفعان داخلی و خارجی و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیتهای روابط عمومی در سال 1402 به امیر نیکرویان مدیر امور روابط عمومی گروه مالی گردشگری اهدا شد.
چهارمین دوره قرعهکشی جشنواره کارت جادویی برگزار شد
جایزه یک میلیارد ریالی بانک تجارت در جیب برندگان
چهارمین دوره قرعهکشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت با معرفی برندگان 10 جایزه یک میلیارد ریالی و دهها جایزه 250 میلیون ریالی دیگر برگزار شد. به گزارش مدیریت روابطعمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، چهارمین دوره قرعهکشی جشنواره کارت جادویی با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن»، عصر دوشنبه بیستم آذرماه در محل موزه بانک تجارت با حضور نمایندگان حراست، بازرسی و اداره امنیت اطلاعات این بانک برگزار شد و برندههای خوش شانس این دوره از میان هفت میلیون و 961 هزار و 908 شرکت کننده واجد شرایط با بیش از 13 میلیارد کوپن شانس، معرفی شدند.همراهان جشنواره بزرگ کارت جادویی بانک تجارت برای اطلاع از اسامی برندگان، آخرین اخبار و زمان قرعهکشیهای بعدی میتوانند به آدرس https://ctejarat.com/magiccard مراجعه کنند.شرط حضور متقاضیان در قرعهکشی، استفاده از کارت بانک تجارت در خریدهای روزانه، پرداخت قبوض، خرید شارژ اینترنت و... است؛ این نکته حائز اهمیت است که به ازای هر 100 هزار تومان مانده حساب مشتری در هر روز یک امتیاز به وی تعلق خواهد گرفت؛ به عبارت دیگر هر اندازه میزان پسانداز مشتری در حساب بیشتر باشد، شانس بیشتری در قرعهکشی خواهد داشت.امتیازات کسب شده مشتریان در هر دوره نیز از طریق صفحه مخصوص جشنواره کارت جادویی در باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی https://club.tejaratbank.ir قابل مشاهده است.برای افرادی که مشتری بانک تجارت نیستند هم راهحل سادهای در نظر گرفته شده است. این افراد میتوانند با نصب اپلیکیشن باجت تجارت از بازار یا https://mybajet.ir به راحتی و بدون نیاز به حضور در شعبه، حساب خود را در بانک تجارت افتتاح کرده، کارت خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند و در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت شرکت داشته باشند.