انجام موفقیت آمیز ممیزی سیستم های مدیریتی بین المللی (ISO) در شرکت گاز استان اصفهان
اصفهان – فایزه مرادیان: در فرآیند ممیزی سیستم های مدیریتی شرکت گاز استان اصفهان، ممیزی مراقبتی چهار گواهینامه سیستم، مدیریتی (ISO) با موفقیت انجام شد..
مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت در راستای بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمامی امور، سیستم های مدیریتی بین المللی(ISO) را مستقر و بطور مستمر در راستای بهبود و ارتقای فرآیند خدمت رسانی به چندین میلیون مشترک گاز طبیعی در استان پهناور اصفهان جاری سازی نموده است.
عسکری گفت: این گواهینامه هاشامل: ISO 9001:2015 مدیریت کیفیت،ISO10002 : 2018 مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، ISO10004:2018 مدیریت سنجش رضایت مشتریان و ISO 10015:2019مدیریت آموزش می باشد.
وی، تصریح کرد: همکاران ما در شرکت گاز استان استان اصفهان، به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعملها و روشهای اجرایی، خط مشی سازمان، رفع عدم انطباقهای سنوات قبلی، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در سراسر شرکت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی شرکت بر اساس اهداف و خط مشی شرکت ملّی گاز تلاش میکند.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: هدف این شرکت برای دریافت گواهینامه های ایزو، شناخت نقاط قوت و قابل بهبود در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه و بهبود فرآیندهای کاری و عملیاتی که منجر به رضایت به مشترکین است.
وی، افزود: استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه به مستندسازی فرآیندها در سازمان کمک شایانی نموده است و طی این فرآیند عملکرد و اقدامات واحدهای ستادی و تعدادی از ادارات گاز مناطق اصفهان مطابق با الزامات استانداردهای مدیریتی توسط ممیزین خارجی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.