گوشی‌قاپی؛ علت‌ها و چالش‌ها
محمدعلی اخوت (حقوق‌دان)
۱- صفحه اول

۲- سیاست

۳- اقتصاد

۴- جامعه
۵- ویژه شهرستان
۶- فرهنگ و هنر
۷- ورزش
۸- صفحه آخر

2489
جهت اشتراک در روزنامه همدلی ایمیل خود را ثبت فرمائید


بانک و بیمه

خدمتی نوین از بانک پاسارگاد؛ «مداد» سامانه مدیریت اسناد
«مداد» یک سامانه جامع و پیشرفته در حوزه مدیریت چرخه حیات قراردادها (Contract Life Management) است که با هدف تسهیل و بهبود فرایندهای مرتبط با اسناد و قراردادها طراحی شده است. در عصر دیجیتال امروزی، مدیریت کارآمد اسناد و قراردادها یکی از چالش‌های اساسی سازمان‌ها، به‌ویژه شرکت‌های بزرگ به‌شمار می‌آید. بانک پاسارگاد با ارائه سامانه «مداد» و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و رابط کاربری مناسب، امکانات گسترده‌ای را برای مدیریت، تدوین، ویرایش و پیگیری اسناد به کاربران ارائه می‌دهد. سامانه «مداد» بانک پاسارگاد از طریق یک ویرایشگر پیشرفته، امکان تدوین گروهی اسناد، بررسی تغییرات و رصد فعالیت‌های کاربران را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند اسناد خود را از طریق نمونه‌های آماده موجود در پلتفرم، ایجاد کرده و به‌صورت دسته‌جمعی مدیریت نمایند.
ویژگی‌های بارز سامانه «مداد» شامل امکان تدوین و شخصی‌سازی اسناد بر اساس نیازهای سازمان، مدیریت دسترسی‌ها و نظارت بر فعالیت‌های کاربران، ویرایش هم‌زمان یک سند توسط چند کاربر و ایجاد و ارسال دسته ‌جمعی اسناد برای امضاهای دیجیتال است. این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا با همکاران خود به طور هم‌زمان روی یک سند کار کنند، تغییرات ایجاد شده را پیگیری نمایند و به راحتی اسناد را دسته‌بندی و مدیریت کنند.
از جمله امکانات سامانه «مداد» می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. ویرایشگر پیشرفته
2. ایجاد و ارسال دسته جمعی اسناد
3. وجود فرایند تأیید
4. امکان ایجاد نمونه اسناد
5. امکان اتصال به وب‌سرویس‌های سازمانی
6. اتصال به پاراف جهت امضای اسناد
این سامانه با ایجاد امکان تعیین سطوح دسترسی توسط مدیر سیستم، امنیت و در صورت نیاز محرمانگی اسناد را نیز مورد توجه قرار داده و مجموعه کاملی از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.هموطنان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای بانک پاسارگاد به نشانی https://bpi.ir مراجعه یا با شماره تماس82890-021و سامانه پاسارگپ (گفت‌وگوی برخط) تماس حاصل فرمایند.

افزایش 48 درصدی درآمدهای کارمزدی «وبصادر»
 درآمدهای کارمزدی بانک صادرات ایران در 4 ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 48 درصد افزایش ثبت کرد.به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، خالص درآمد کارمزدی این بانک در 4 ماه اول سال 1403  نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از 48 درصد افزایش از 14 هزار و 463 میلیارد ریال به 21 هزار و 453 میلیارد ریال افزایش یافت.بانک صادرات ایران با توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ارائه انواع خدمات بانکداری غیرحضوری از جمله محصولات راهبردی نوین همانند نخستین چک امن نظام بانکی (چکنو)، توثیق الکترونیکی دارائی (ست)، اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران (سپینو)، پیشخوان شعب مجازی سپهر(شمس)، همراه بانک، اینترنت بانک، درگاه IPG و سایر درگاه‌ها، بستر مناسبی برای رفاه حال بیش از 45 میلیون مشتری بانک فراهم کرده که بر روند افزایش درآمدهای کارمزدی بانک تأثیر قابل توجهی داشته است.