روزنامه سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگــی
 -  - 
23 دی 1396  |  بین الملل  |  کد خبر: 42501
0
0
دو خواننده، توئیتر را تسخیر کردند
نامی که روز گذشته به داغ‌ترین ترند تبدیل شد، «کامیلا کابیو» بود که دیروز اولین آلبوم استودیویی خود را منتشر کرد و سبب شد هوادارانش توئیتر را به تسخیر خود درآوردند. این دختر 20 ساله که ملیت آمریکایی-کوبایی دارد، ابتدا در گروه دخترانه آمریکایی «فیفت هارمونی» فعالیت داشت و موفق شد به همراه دوستانش در مسابقه «اکس فکتور» سوم شود. سپس هر کدام از اعضای گروه، راه خود را جدا کردند که «کابیو» در این میان موفقیت بیشتری داشت و پله‌های ترقی را به سرعت طی کرد. این خواننده و ترانه‌سرای جوان، قطعات محبوب و مشهوری مانند «گریه کردن در کلوب» و «سوال‌هایی دارم» را در سال‌های گذشته روانه بازار کرد اما تا کنون آلبومی استودیویی نداشت که روز گذشته به انتظار طرفدارانش پایان داد و به شدت نیز خبرساز شد. «این کامیلا است»، پر کاربردترین هشتگ روز گذشته بود که میان کاربران توئیتر دست به دست شد و نام «کامیلا کابیو» را به صدر اخبار آورد. دومین ترند برتر روز جمعه نیز به یک خواننده مشهور اختصاص داشت که موزیک ویدئوی جدیدی را منتشر کرد و مورد استقبال گسترده مخاطبان واقع شد. «تیلور سوئیفت»، خواننده و ترانه‌سرای مشهور که جوایز «گرمی» متعددی را به خود اختصاص داده، تنها خواننده زن آمریکایی محسوب می‌شود که 3 بار رکورد فروش یک میلیون نسخه از آلبوم در نخستین هفته را در دهه اخیر ثبت کرده است. بخش‌هایی از موزیک ویدئوی جدید «تیلور سوئیفت» با هشتگ «EndGameMusicVideo» که نام قطعه جدیدش به حساب می‌آید، هزاران بار در توئیتر منتشر شد و او را به یکی از ترندهای داغ روز جمعه تبدیل کرد. هشتگ‌هایی به زبان عربی و ژاپنی با محوریت روز جمعه نیز مانند همیشه جایگاه ثابتی در میان ترندهای داغ داشتند اما نکته جالب صدرنشینی دو خواننده بود که نشان دادند موسیقی می‌تواند تمام اتفاقات سیاسی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار دهد.
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع میباشد. طراحی و اجرا توسط: هنر رسانه