روزنامه سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگــی
 -  - 
24 مهر 1396  |  ورزش  |  کد خبر: 38611
0
0
بانک شهر صدرنشین شبکه‌های اجتماعی بین بانک‌های کشور شد
بانک شهر صدرنشین شبکه‌های اجتماعی بین بانک‌های کشور شد .
بانک شهر براساس ارزیابی و آنالیز فعالیت بانک‌های ایران در شبکه‌های اجتماعی، که این ارزیابی به تایید بانک مرکزی نیز رسیده است، به‌عنوان بانک اول در سیستم بانکی کشور در سه ماهه دوم سال جاری معرفی شد. 
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمید رضا عظیمی با بیان این مطلب گفت: با رشد شبکه‌های اجتماعی و رونق اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایلی، به‌ویژه تلگرام و اینستاگرام و ورود سازمان‌ها به‌منظور اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی افکار عمومی و جذب مشتریان، بانک شهر نیز به این حوزه ورود کرد و با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا مقام نخست جذب مخاطب و بازدیدکنندگان فضای مجازی در شبکه بانکی کشور، به‌علاوه تهیه و انتشار محتوای کارآمد را به خود اختصاص دهد. مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر افزود: بنا بر اعلام بانک مرکزی، کانال تلگرام بانک شهر که در سه ماه نخست امسال، موفق شد در سه ماهه دوم سال، با جذب 112 هزار و 753 نفر، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دهد. به گفته عظیمی، هم‌چنین در شبکه اینستاگرام نیز، این بانک توانست با جذب و ارتقا مخاطبان خود به میزان 59هزار و 950 نفر، در این بخش نیز در جایگاه نخست قرار دارد. مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بانک شهر با 974.9 امتیاز در کانال تلگرام و با کسب 760.5 امتیاز در شبکه اینستاگرام بالاتر از سایر بانک‌های دولتی و خصوصی کشور در سه ماه دوم سال، صدرنشین شبکه بانکی کشور درفضای مجازی است. وی با اشاره به دلایل این موفقیت افزود: تلاش در شناخت نیاز مخاطبان، منجر به آن شد تا ماهیت شبکه تلگرام این بانک با محور اطلاع‌رسانی و هم‌چنین شبکه اینستاگرام بانک شهر با محور مسئولیت اجتماعی، برنامه‌ریزی شود که همین اقدام، موجب افزایش تعداد مخاطبان این بانک شده است. عظیمی با بیان این‌که با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته، قطعا این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: کمپین «مردمان خوب شهر» در ماه مبارک رمضان، عکاسی از نمادهای شهرهای ایران به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، گزارش مردمی اهالی شهر با موضوعات روز اجتماعی، اخبار روزانه، اعلام نرخ سکه و ارز، تیزرهای تبلیغاتی بانک، صفحه اول روزنامه‌های صبح کشور، مستندهای بانکی، شهرآموز با موضوع آموزش مسائل بانکی، اعلام مناسبت‌ها، نشریه دیجیتالی هفت شهر، کمپین «از مردم برای مردم» با محوریت اعلام فعالیت‌های بانک در حوزه شهری و مسئولیت اجتماعی و هم‌چنین طراحی و تهیه ربات هوشمند تلگرامی به‌عنوان دستیار مشتریان بانک، ازجمله برنامه‌هایی بود که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد و درنهایت تعداد اعضای کانال تلگرام و اینستاگرام بانک شهر را افزایش داد. گفتنی است ، بانک شهر با احترام به نگاه مخاطب و زمان و حجم اعتبار اینترنت اختصاص‌یافته از سوی مخاطبان خود، در تمام ایام هفته پیام‌های منتشر شده در این شبکه‌ها را خاص فضای مجازی تولید می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این فضا به آدرس ShahrBankOfficia- از این اطلاعات بهره‌مند شوند .وی در پایان تاکید کرد کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام رسمی بانک شهر تنها آدرس گفته شده است و هیچ کانال و صفحه دیگری با آدرس و نام‌های مشابه، متعلق به این بانک نیست.
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع میباشد. طراحی و اجرا توسط: هنر رسانه