روزنامه سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگــی
 -  - 
22 دی 1397  |  ورزش  |  کد خبر: 57474
0
0
در پی درخواست یکی از شهروندان از شهردار اصفهان برای رفع مشکلات خیابان معراج صورت گرفت
پیگیری ویژه مدیران منطقه 10 و اتوبوسرانی
اصفهان| خبرنگار همدلی: مدیران منطقه 10 شهرداری اصفهان به همراه مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری پیرو درخواست یکی از شهروندان از شهردار اصفهان در برنامه رادیویی، بررسی‌های میدانی لازم برای رفع مشکلات موجود در خیابان معراج را انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌‌ای شهرداری اصفهان، در پی درخواست تلفنی یکی از شهروندان از شهردار اصفهان در برنامه رادیوی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» مبنی بر ساماندهی آسفالت خیابان معراج و جانمایی نامناسب ایستگاه‌های اتوبوس در این خیابان، شهردار اصفهان مدیر منطقه ١٠ شهرداری و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی را ملزم به پیگیری ویژه و فوری کرد. در همین راستا مدیران منطقه 10 شهرداری اصفهان به همراه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری با حضور در این خیابان پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات موجود انجام دادند.
روکش آسفالت خیابان معراج انجام‌ می‌شود:
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پیرو تماس یکی از شهروندان ساکن خیابان معراج و دستور دکتر نوروزی شهردار اصفهان به اتفاق مدیران منطقه در محل مورد نظر حضور پیدا کردیم،‌ اظهار کرد: تامین اعتبار لازم برای سال آینده صورت گرفته تا روکش آسفالت خیابان معراج از پل تمدن تا پل سرهنگ انجام شود.
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به خطوط اتوبوسرانی این منطقه تاکید کرد: یکی از خطوط فعال اتوبوسرانی شهر اصفهان خط خیابان معراج است که به صورت مرتب و مستمر در حال خدمت رسانی است. با توجه به اینکه در این خیابان کارگاه‌ها و مشاغل مزاحم شهری وجود دارد شاید این فاصله بین ایستگاه، تردد شهروندان کار را سخت کرده باشد.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی نیز در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: خیابان هفتون و خیابان معراج دارای پر ترددترین و قدیمی ترین خطوط اتوبوسرانی است که حمل و نقل عمومی در این خیابان‌ها به صورت روان و فعال در حال انجام است.
قدرت افتخاری با بیان اینکه خط 5 اتوبوسرانی از مصلی تا حصه جنوبی و خط 13 از مصلی تا قهجاورستان را شامل‌ می‌شود، افزود: علاوه بر این خطوط بخشی از خط 52 نیز از خیابان معراج تردد‌ می‌کند که از میدان امام علی (ع) تا شهرک گل نرگس و شهرک سلامت را شامل‌ می‌شود.
وی ادامه داد: 30 دستگاه اتوبوس در سه خط ذکر شده با سرفاصله زمانی 10 تا 15 دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان است، با این وجود درصورت اختلال در مسیر سرویس دهی، سامانه 137 و سامانه رسیدگی به شکایات اتوبوسرانی در خدمت شهروندان است تا از این طریق شکایات خود را مطرح و از خدمات مطلوبتر سرویس دهی بهره مند شوند.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری با بیان اینکه جانمایی‌ها توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری صورت‌ می‌گیرد، تاکید کرد: به دلیل نوع فعالیت‌های خدماتی و کاربری‌های مختلف کارگاهی که در خطوط ذکر شده وجود دارد ممکن است شهروندان احساس کنند فاصله بین ایستگاه‌ها زیاد است. در این خصوص بازنگری‌ها انجام‌ می‌شود تا در صورتیکه به جانمایی‌های بهتری برای ایستگاه‌ها نیاز باشد این کار صورت بگیرد.
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع میباشد. طراحی و اجرا توسط: هنر رسانه